Audi A7 Sportbacki iseloomustavad dünaamilised jooned, süstemaatiline digitaliseerimine, sportlik sõiduelamus ja mitmekesiste võimalustega ruumikontseptsioon. Madal neljaukseline kupee seab luksusklassis uued standardid, mis toovad ehk nii mõnegi paadunud linnamaasturifänni kõrgustest maa peale tagasi.

Audi A7. Kristjan Kostin, Karl Möls
Audi A7 spetsifikatsioonid: 
Mootor: V6, 210 kW.
Maksimaalne pöördemoment 620 Nm.
Kiirendus 0 kuni 100 km/h 5,7 sekundit. 
Keskmine kütusekulu (NEDC): 5,8 l/100 km.
Kombineeritud CO₂ emissioon (NEDC): 150 g/km.
Audi A7 Sportback 50 TDI

Piltidel oleva Audi A7 kapoti alt leiab 286 hj kolmeliitrise turbodiisel V6 mootori, mille maksimaalne pöördemoment 620 Nm saavutatakse 2250-3000 p/min vahemikus. Mootor on äärmiselt vaikne. Rolli mängivad Audi uut tüüpi adaptiivsed mootorikinnitused, helikindel vahesein ning samuti ka kasutusel olev 48V startergeneraatorsüsteem (BAS). Nagu ka Audi Q8 puhul, võimaldab BAS lihtsustatult autol muuta kineetilist pidurdusenergiat elektrienergiaks, auto mootori 50-150 km/h kiirusvahemikus liueldes välja lülitada ning samuti ka vajadusel välkkiirelt jällegi käivitada. Linnavahel liikudes annab BAS autole üsna distinktiivse elektriautodele omase heli. Sõites on aga mootor ergas, võimsust ülegi.

DÜnaamika kogu oma ilus: valgustus

Esilaternate valikus on kolm versiooni. Esilaternad väljendavad hästi Audi pühendumist detailidele ning uutmoodi digitaalajastule omaseid tehnoloogilisi lahendusi. 12 kõrvuti asetsevat, kitsaste vahedega eraldatud laternasegmenti annavad tuledele üsna agressiivse, samas intelligentse mulje ning auto üldine esiosa disain sobiks hästi Tony Starki maailma. Tippmudelil on HD Matrix LED esilaternad koos “Audi laserlight” tehnoloogiaga. Lasertehnoloogiaga tuli kahekordistab tavalise Matrix LED kaugtule ulatuse. Audi A7 Sportbacki tähelepanuväärseimaks detailiks on aga auto tagaosas laiuv LED tuleriba, mida ääristavad 13 individuaalset vertikaalset tuleelementi. Lülitusel lähevad nii esimesed kui ka tagumised tuled põlema pilkupüüdva animatsiooniga.

Audi A7. Kristjan Kostin, Karl Möls
Audi A7. Kristjan Kostin, Karl Möls
Kere kontseptsioon

A7 Sportbacki kere iseloomustavad kupee disain, sedaani mahukus ja Avanti mitmekülgsus. Audi A7 Sportback’il on sportlik kontuur, pikk kapott, Singleframe esivõre, 2930 mm teljevahe, lühikesed ülendid, samas aga massiivsed 21-tollise läbimõõduga veljed. Audi A6 mudeliga võrreldes on auto kere 3 cm pikem ning 2 cm laiem. Vaatamata A7 Sportbacki dünaamilisele katusejoonele avaldab sisekujundus muljet avarama salongi ja mugavamate istmetega. Audi sõnul pakub interjöör futuristlikku “lounge” õhkkonda. Võrreldes eelmise mudeliga on salong 21 mm võrra pikem ning suurenenud on ka pagasiruumi laius, mis on nüüd 1050 mm. Pikk pagasiruumi luuk lõpeb rõhutatud kumera servaga, millest kiirusel üle 120 km/h avaneb automaatselt integreeritud spoiler. Auto on varustatud ka süsteemiga, mis vajadusel pöörab õrnalt tagumisi rattaid. Selleks on kaks põhjust. Esiteks pikast teljevahest tulenevalt aitab RWS auto pöörderaadiust meetri võrra vähendada ning teiseks suurendab see auto stabiilsust maanteel. Tartu kesklinnnas autoga kitsatel tänavatel manööverdades ei jäänud Audi A7 Sportback hätta, mis on märkimisväärne, kuna tegu on peaaegu viis meetrit pika autoga.

Audi A7. Kristjan Kostin, Karl Möls
NUTIkad ja mugavad: audi ai süsteemid

Audi A7 on sportliku välimusega tõeline luksusklassi auto.

Kui soovid Audi A7 mudeliga sõitma minna, siis:

Rohkem infot:

Kui soovid Audi A7 mudeliga sõitma minna, siis:

Rohkem infot:

Vaata kõiki postitusi siit.