Karoq Sportline – sportlik iga nurga alt. vRS-le sarnanev välimus, iluliistud, mustad 18 tollised (lisavarustusena võimalik soetada ka 19 tollised Vega Anthracite veljed) võimendavad Karoq Sportline mudeli välist sportlikku disaini veelgi. Velvet Red värvile annavad kontrasti mustaks värvitud esikaitseraud koos spoileriga, läikivmust esivõre, katuseraamid ning peeglid. Auto külgedel asuvad Sportline embleemid, tagaosas aga sportlikule mudelile vastav integreeritud kroomliistuga difuusor.
Škoda Karoq spetsifikatsioonid:
Mootor: 1.5 l 110 kw (250 nm) bensiinimootor.
Kiirendus 0 kuni 100 km/h: 9 sekundit.
Kombineeritud kütusekulu (WLTP): 7,2 l/100 km.
Kombineeritud CO₂ emissioon (WLTP): 163 g/km.
Valida on nelja tõhusa ja keskkonnasõbraliku mootori vahel, millest 2,0-liitrist TSI-bensiinimootorit võimsusega 140 kW (190 hj) pakub Škoda ainult Karoq Sportline’le. Ka võimsam kahest saadaolevast 2,0-liitrisest TDi-diislist arendab 140 kW (190 hj). Selle veojõu kannab kompaktne linnamaastur teepinnale läbi 7-käigulise DSG ja nelikveo. Esiveoline 2.0 TDI võimsusega 110 kW (150 hj) saab põhivarustusse 6-käigulise manuaalkäigukasti, nelikvedu koos 7-käigulise DSG-ga on sellele mudelile saadaval lisana. ŠKODA pakub 7-käigulist DSG-d ja nelikvedu lisavarustusena ka esiveolisele, 1,5-liitrise TSI-bensiinimootoriga (110 kW/150 hj) versioonile.
Tüüpilise Škodana paistab ka Karoq Sportline silma arvukate Simply Clever-lahenduste ja panipaikadega. Lisavarustusse kuuluv elektriajamiga tagaluuk koos funktsiooniga tip-to-close avaneb ja sulgub nupuvajutuse peale või avatud luuki kergelt tõmmates. Soovi korral on saadaval veel tagakaitseraua-alune virtuaalpedaal, mis võimaldab tagaluuki avada pelga jalaliigutusega. Pakiruumile pakub Škoda ka topeltpõhja ja praktilist rulookatet. Pisiesemete hoidmiseks mõeldud võrktaskud esiistmetel ja keskkonsoolil muudavad argisõidud lihtsamaks, samuti nagu multimeediaseadme hoidik ja mündihoidik juhi poolel.
Piltidel olev Karoq omab 110 kw 1.5 l mootorit, mis tänu kergele kaalule ning nelikveole on vaatamata 150 hj üllatavalt kiire. Auto kiirendab erksalt ja on koguaeg valmis startima. Tänu auto kõrgusele on sõit mugav, samuti on hea autosse sisse istuda ning sellest väljuda. Ka liikluses on mugavam, näeb kaugemale ning paistab ka ise paremini silma. Sõidudünaamikat saab seadistada sõidurežiimi valikuga ning elektrooniline stabiilsuskontroll on samuti kaheastmeliselt seadistatav. Auto mootoriheli intensiivsuse tõstmiseks ning sõidunaudingu suurendamiseks on Karoq Sportline 2.0 TSI ja 2.0 TDI saadaval heligeneraatoriga. See paikneb esiklaasi ees/all asuvas tühimikus. Heli sagedus ja intensiivsus sõltub mootori pööretest, sõidurežiimist ja gaasipedaali asendist. Tekkiv heli on suunatud esiklaasile ja kerele, mis nendelt peegeldub auto interjööri, eelkõige esiistmete piirkonda. Generaatori helitugevust on võimalik muuta ning samuti on seda võimalik välja lülitada.
Interjööri poolest on Karoq Sportline mudel, võrreldes tavalise Karoqiga peajagu ees. Interjööris hakkavad kohe silma mustad, kontrasttoonis hõbedaste õmblustega sportistmed. Istmed on polsterdatud revolutsioonilise, õhku läbilaskva kolmekihilise Thermoflux-kangaga, mis eriti suvel muudab reisijate olemise mõnusamaks. Esiistmed saavad ka reguleeritava nimmetoe. Perforeeritud nahast kattega multifunktsionaalset sportrooli ehivad hõbedased õmblused. Sportliku interjööri osadeks on veel roostevabast terasest elementidega pedaalid, must laepolster, mustad uksepostid ja LED-valgustuse pakett koos meeleoluvalgustusega.
Standardvarustusest leiab 8-tollise info- ja meediasüsteemi koos sateliit-navigatsioonisüsteemi ning Škoda Connect lahendustega. Lisana 550W 10 kõlariga Canton helisüsteem.
Samuti lisana on võimalik Sportline mudelit varustada ka virtuaalse 10.25 tolli näidikuplokiga, millel on auto sportlikku loomust väljendav viies ekraanirežiim, mille keskel kuvatakse tahhomeetrit ja hetkkiirust. Tänu LTE-moodulile ja WiFi-hotspotile on reisijatel võimalus alati internetiga ühenduses olla. Lisavarustusena on autole saadaval ka adaptiivveermik DCC.
Karoq Sportline on kõigile neile, kes hindavad vRS-le omast välimust, toekaid sportistmeid ning arvukaid lisasid. Samas aga soovivad kõike seda suuremast vennast, Škoda Kodiaq Sportline’st, kompaktsemas keres.
Kui soovid Karoq mudeliga sõitma minna:
Vaata Škoda laoautode pakkumisi:
Kui soovid Karoq mudeliga sõitma minna:
Vaata Škoda laoautode pakkumisi:
Vaata kõiki postitusi siit.