Škoda Karoq avaldab muljet uue disaini saanud esivõre ja esituledega. Nurgelised rattakoopad ja ukselävede kaitsekatted rõhutavad uuendatud Karoqi iseloomu. Söakas ilme, jõuline olek ja dünaamilised proportsioonid kompaktses pakendis sh nutikas nelikvedu, maastikusõidurežiim, laskumisabi ja suur kliirens – Škoda Karoq on valmis silma paistma ja Sinuga mistahes seiklusi kaasa tegema.

Škoda Karoq spetsifikatsioonid: 
Mootor: 1.5 l 110 kw bensiinimootor.
Kiirendus 0 kuni 100 km/h: 8,8 sekundit. 
Keskmine kütusekulu (WLTP): 6,2 l/100 km.
Kombineeritud CO₂ emissioon (WLTP): 142 g/km.

Karoqi mootorivalik algab 1.0-liitrise TSI 81 kW 6-käiguline manuaalkäigukastiga bensiinimootoriga. 1.5-liitrised TSI mootorid on varustatud ACT-süsteemiga, mis madala koormuse korral kaks silindrit välja lülitab hoides nii mootori ökonoomse ja efektiivsena. 2.0-liitrised diiselmootorid tarbivad aga vähe kütust, kuid on piisavalt võimsad ka sagedaste pikkade reiside tarvis. Kõige võimsam Karoqi mootorivalikus on aga 2.0-liitrine bensiinimootor, millel on lausa 140 kw. Vaata kogu mootorivalikut ning tehnilist infot Škoda Karoq mudeli hinnakirjast.

Tagaosas on domineerivateks elementideks iseloomulik kiri „Škoda“ ja kiilukujulised kristallmotiividega täis-LED-tagatuled, mille välimine osa kaardub kere külgedele. Kõrge tagakaitseraud hoiab ära suuremad kahjustused kergemate õnnetuste puhul. Lisavarustusse kuuluv VarioFlex-süsteem võimaldab tagaistmeid liigutada, kokku klappida või eemaldada ning kohandada sõiduki sisemust täpselt oma vajadustele, st uue Karoqi kasvõi kaubikuks muuta. Selle süsteemi korral on pakiruumi maht 588 liitrit, mis tagaistmete kokkuklappimisel kasvab 1605 liitrini (ja 1810 liitrini, kui istmed eemaldada). Škoda Karoqi tagaluuki saab (lisavarustusena) avada juhikohal olevat nuppu vajutades, kaugjuhtimispuldilt või tagaluugil asuvat nuppu vajutades. Autole võib lisana paigaldada veel virtuaalpedaali tagaluugi puutevabaks avamiseks ja sulgemiseks.

Uueks funktsiooniks on aga halva ilma valgustusfunktsioon, mis asendab tavalisi udutulesid. See valgustusrežiim on mõeldud parandama teepinna valgustust halva nähtavuse korral. Kasutades multifunktsionaalkaamerat, mis tuvastab valgusallikaid vastutulevatel sõidukitel, piirab täis-LED-esitulede maatriksifunktsioon kaugtulede valgusvihku nende sõidukite või liiklusmärkide ümber reaalajas, lülitades sisse ja välja mõlemas esitules asuvaid üksikuid LED-segmente. Tulemuseks on täiuslikult valgustatud tee auto ees ja parem turvalisus.

Uueks funktsiooniks on aga halva ilma valgustusfunktsioon, mis asendab tavalisi udutulesid. See valgustusrežiim on mõeldud parandama teepinna valgustust halva nähtavuse korral. Kasutades multifunktsionaalkaamerat, mis tuvastab valgusallikaid vastutulevatel sõidukitel, piirab täis-LED-esitulede maatriksifunktsioon kaugtulede valgusvihku nende sõidukite või liiklusmärkide ümber reaalajas, lülitades sisse ja välja mõlemas esitules asuvaid üksikuid LED-segmente. Tulemuseks on täiuslikult valgustatud tee auto ees ja parem turvalisus.

Kaasaegset LED-tehnikat, mille paljude plusside hulka kuuluvad nende pikem tööiga ja väiksem võimsustarve, kasutatakse ka Škoda Karoq-i tagatuledes, mille küljelt nähtav osa sisaldab Škodale iseloomulikku kristallistruktuuri. Uusimad täis-LED-tagatuled pakuvad pilkupüüdvaid dünaamilisi tagasuunatulesid ja animeeritud saabumis- ja lahkumisfunktsiooni. Tule vaata valgusanimatsioonid Aasta Auto Škoda esinduses oma silmaga üle! 🙂

Škoda Karoqis on piisavalt ruumi Sulle, Sinu perele ja Sinu pagasile, Sinu sõpradele, Sinu hobidele ja spordihuvidele, tööle, reisidele ja isegi puhkusele. Enam pole vaja auto lukustamiseks või avamiseks võtit kätte võtta. KESSY (Keyless Entry, Start and exit SYstem) juhtseade tunneb võtme ära kuni 1,5 meetri kauguselt. Sõiduki lukud avanevad automaatselt, kui ukse või tagaluugi käepidemest kinni võtta. Mootor käivitub nupuvajutuse peale. Esiukse avamisel tervitab soojalt maapinnale projitseeritud Škoda logo. Interjööris ootab ees meeleoluvalgustus, mille valguse tooni saad ise kümne värvi hulgast valida. Soovi korral saab Karoqi varustusse lisada talviste ilmade jaoks soojendusega rooli, soojendusega esiklaasi ning soojendusega esi- ja tagaistmed, mis teevad külma ilma puhul olemise kiiresti mõnusaks.

Kolmetsooniline kliimaseade Climatronic võimaldab juhil, eesmisel kaasreisijal ja tagaistujatel üksteisest sõltumatult sisetemperatuuri reguleerida. See võimaldab kogu perel mugavalt reisida. Telefonilaegas on panipaik, mida kasutatakse mobiiltelefoni aku juhtmevabaks laadimiseks ning mobiilsignaali võimendamiseks auto planaarantenni abil. Telefonilaegas suudab mobiilikõnesid ühendada isegi nõrga võrgusignaali korral. Telefonist muusika mängimiseks, navigeerimiseks vms saab ühenduse autosse sisseehitatud teabe- ja meelelahutussüsteemi vahel luua SmartLinki, Apple CarPlay, Android Auto või MirrorLinki kaudu. Muusikasõpradele pakutakse lisavarustusena helisüsteemi Canton summaarse väljundvõimsusega 550 W kasutab kümmet võimsat kõlarit, sealhulgas pakiruumis asuvat bassikõlarit. Škoda Connect annab Sinu käsutusse veebipõhised navigeerimis- ja infoteenused ning võimaluse hallata auto teatud funktsioone nutitelefoni abil kaugjuhtimisega. Piltidel olev Karoq on Elegance varustusega, mille hulka kuulub 8-tollise ekraaniga teabe- ja meelelahutussüsteem Bolero.

Digitaalne näidikuplokk tagab täieliku ülevaate pardakompuutri näitudest. Olemasolevat 5 kuvaprofiili saab vahetada multifunktsionaalroolil asuvat nuppu VIEW vajutades.  Lisavarustusena saab nupuvajutusega soovi korral muuta KAROQi adaptiivveermiku (DCC) abil auto sõidurežiimi. DCC võimaldab kohandada auto käitumist juhi isiklike eelistustega – “Normal”, “Sport” või “Comfort”. Off-Road-nupp lülitab valitud juhiabisüsteemid spetsiaalsesse maastikuseadesse. Gaasipedaal pole enam nii tundlik ning blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) lubab rataste mõningat läbilibisemist, et pidurdamisel tekitada rataste ette autot aeglustada aitavaid pinnasekiile. Laskumisabi pidurdab ettevaatlikult ja hoiab järsust nõlvast laskumisel ühtlast kiirust. See tähendab, et kui Sa asfaldilt maha sõidad, pole tarvis kohe parkimiskohta otsima hakata. Piisav kliirens, nutikas nelikvedu (elektrooniliselt juhitava mitmekettalise siduriga nelikveosüsteem), tugev kere ja hulk maastikusõidul toeks olevaid elektroonilisi abisüsteeme lubavad Škoda Karoqil jõuda kaugele ning seda ohutult. Seda kinnitab, et Škoda Karoq on pärjatud Euro NCAPi turvakatsetuste maksimaalse viie tärniga. 

Škoda Karoq Travel Assist komplekt:

PROGNOOSIV KIIRUSHOIDIK – prognoosiv kiirushoidik laiendab adaptiivse kiirushoidiku funktsioone. Lisaks eesliikujate jälgimisele tuvastab see veel teeäärseid liiklusmärke ja võtab arvesse navigatsioonisüsteemi salvestatud kiirusepiiranguid.
LIIKLUSMÄRKIDE TUVASTAMISE SÜSTEEM – kujutiste töötlemise moodul otsib kaamerapildilt liiklusmärke ning kõrvutab tulemusi navigatsioonisüsteemi andmetega. Süsteem tuvastab kiirusepiiranguid ja möödasõidukeelde koos lisatahvlitega, samuti vastava piirangu lõppu tähistavaid märke ning kuvab neid juhile.
ADAPTIIVNE SÕIDURAJAL PÜSIMISE ABISÜSTEEM – see funktsioon saab aru, kui Sa hakkad kogemata oma sõidurajalt välja kalduma. Täiustatud adaptiivne variant tähendab, et süsteem püüab sõidukit hoida sõiduraja keskel ja auto ei vingerda. Koostöös kaameraga tuvastab adaptiivne sõidurajal püsimise abisüsteem sõidutee pikimärgistust, sealhulgas kollaseid jooni teetööde piirkonnas, koonuseid ning teisi teeserva või sõiduraja tähistusi.
UMMIKUS LIIKLEMISE ABISÜSTEEM – see funktsioon jäljendab ümbritsevate autode liikumist liiklusummikutes.
HÄDAOLUKORRA ABISÜSTEEM – vähendab avariiohtu juhi terviserikke korral. Kui auto tuvastab, et juhi käed pole roolil isegi pärast hoiatussüsteemi, lülitub abisüsteem sisse ning aeglustab autot kuni peatumiseni, hoides autot samal ajal sõidurajal ning lülitades sisse ohutuled.
PARKIMISABISÜSTEEM – juhib sõiduki poolautomaatselt sõidusuunaga risti asuvale parkimiskohale ja paralleelselt sõidusuunaga olevale parkimiskohale või sealt välja. Juht vaid kiirendab ja pidurdab.
HAAGISEGA TAGURDAMISE ABISÜSTEEM – see funktsioon tagurdab haagisega juhi eest. Juht peab vaid otsustama, kuhu tagurdada, millal alustada ja millal peatuda.

Škoda Karoq Safety Assists:

ÜMBERREASTUMISE ABISÜSTEEM - Tänu sõiduki tagaosas asuvale kahele radariseadmele tuvastab ümberreastumise abisüsteem tagant lähenevaid ja juhi vaatevälja pimealasse jäävaid sõidukeid. Juhti teavitatakse ohust küljepeeglite sees asuvate LED-märgutuledega. Ümberreastumise abisüsteem suudab sõidukeid tuvastada kuni 70 meetri kauguselt ning juhti kiirteel ohtlike olukordade eest aegsasti hoiatada.
SÕIDUSUUNAS AUTO LÄHIÜMBRUST JÄLGIV RADARISÜSTEEM NING JALAKÄIJATE TUVASTUS- JA TURVASÜSTEEM - Sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem hoiatab kokkupõrkeohu eest. Vältimatu kokkupõrke korral rakendab süsteem pidureid tagajärgede leevendamiseks. Samuti alustab süsteem hädapidurdust, kui jalakäija astub ohtlikult auto ette.
EESISTUJATE TURVASÜSTEEM - Möödapääsmatu laupkokkupõrke või tagant otsasõidu korral pingutab see turvasüsteem ennetavalt turvavöid ning suleb elektriajamiga aknad (need jäävad 55 mm võrra avatuks) ja katuseluugi, et minimeerida ohte ja valmistada reisijad avariiks ette.

Škoda Karoq sobib kõigile, kes hindavad auto praktilist väärtust. Tegu on uuendatud välimuse ja tehnikaga eduka linnamaasturiga, mis on täpselt paraja suurusega. Tule vaata Škoda Karoq oma silmaga üle Aasta Auto Škoda esinduses!

Kui soovid Karoq mudeliga sõitma minna:

Vaata Škoda laoautode pakkumisi:

Kui soovid Karoq mudeliga sõitma minna:

Vaata Škoda laoautode pakkumisi:

Vaata kõiki postitusi siit.