Audi ning Škoda esinduste ametlik blogi

Audi vääriline töökoda

A
Tipptasemel tehnoloogia eeldab tipptasemel remonti ja hooldust. 

Ametliku Audi teeninduspartnerina tõstab Aasta Auto Audi esinduse töökoda märgatavalt Lõuna-Eesti remont- ning hooldustööde üldist kvaliteeti. Seda tänu korrektsetele töövõtetele ja töövahenditele. Üks kõnealustest töövahenditest on piltidel asuv stend, mida opereerib Audi poolt koolitatud veermikutehnik.

Sillareguleerimise tööprotsessi näide:
Auto sõidetakse alusraamile.
Rehvirõhkude kontroll.
Peeglite seadistamine ning rataste all asuvate toetusplaatide vabastamine.
Kokkujooksu, lahkujooksu arvutamine nii esi- kui tagasillas.
Töömees reguleerib sillaosi vastavalt vajadusele.
Proovisõit.

Veermiku ning auto sildade kontroll on oluline mitmel erineval põhjusel. Nimelt täpne auto rataste jooks hoiab ära rehvide ebaühtlase kulumise ning auto rooli sõidu ajal otseasendis s.t, et auto ei kisu kummalegi poole ning auto rattajooks on vaba.

Piltidel alusraamile asetatud kümne valge ringiga väiksemad paneelid on peeglid ning need paigaldatakse sildade mõõtmiseks auto rataste külge. Seinal asetsev ning auto ees asuvad erinevad suurema pindalaga stendid on auto juhiabisüsteemide seadistamiseks. Näiteks auto esiklaasi vahetamisel tuleb kontrollida ning vajadusel seadistada reahoidimiskaamerat. Selleks on spetsiaalne joonehoidja-reeguleerimisstend (piltidel kõik suurem must plaat kahe joonega). Sellest vasemal veidi allpool asub valget värvi stend, mille abil reguleeritakse autode adaptiivset püsikiiruse hoidjat. Püsikiiruse hoidjat on vaja seadistada näiteks juhul, kui remonttööde käigus on autol eemaldatud esimene põrkeraud, või ka näiteks siis, kui autole on teostatud sillastend. Põrkeraua eemaldamisel tuleb uuesti seadistada ka öövaatluskaamera. Seinal asetsev valge mustade ringidega stend tuleb asetada vastavalt vajadusele, kas auto ette, külgedele või taha. Stend on mõeldud parkimisabikaamerate seadistamiseks ning samuti ka pimenurga andurite kalibreerimiseks. 

Kõik stendid paigaldatakse millimeetritäpsusega vastavalt Audi mudelipõhistele ning põhjalikele ettekirjutustele. Kõik ikka selleks, et juhiabisüsteemid töötaks korralikult ning võimalikult täpselt. 

Millal teie autole viimati teostati sillareguleerimist ja juhiabisüsteemide kalibreerimist?

Vaata ka teist postitust Audi töökoja kohta:

Millal teie autole viimati teostati sillareguleerimist ja juhiabisüsteemide kalibreerimist? 

Vaata ka teist postitust Audi töökoja kohta:

Millal teie autole viimati teostati sillareguleerimist ja juhiabisüsteemide kalibreerimist? 

Vaata ka teist postitust Audi töökoja kohta:

Vaata teisi #audi postitusi siit.

Tahad midagi lisada?

Kommentaar ilmub peale kinnitamist. Lisatud meiliaadress on nähtav ainult lehe administraatorile. Kui soovid Aasta Auto uudiskirja tellida, kuid ei soovi kommenteerida, lisa kasti "soovin tellida" ning seda ei avaldata.

Audi ning Škoda esinduste ametlik blogi