Audi RS 5 Sportback – sportlik praktilisus. 2.9 V6 TFSi BiTurbo mootoril on 331 kW (450 hj) võimsust ning maksimaalne pöördemoment 600 Nm saabub madalal 5700 pöörde juures. See tähendab, et Audi RS 5 Sportback kiirendab 0 kuni 100 km/h 3.9 sekundiga. Maksimaalne kiirus on elektrooniliselt piiratud 250 km/h (soovi korral 280 km/h).

Audi RS 5 Sportback spetsifikatsioonid: 
Mootor: 2.9 V6 TFSi BiTurbo (331 kW).
Maksimaalne pöördemoment 600 Nm.
Kiirendus 0 kuni 100 km/h 3,9 sekundit. 
Keskmine kütusekulu: 9.1 l/100 km.
Kombineeritud CO₂ emissioon: 207-206 g/km.
JÕULINE JA SPORTLIK

RS 5 Sportback võlgneb oma märkimisväärse tõusu võimsuses ja tõhususes hiljuti välja töötatud kuuesilindrilisele 2.9 liitrisele Biturbo mootorile. Mootor kaalub 31 kilogrammi vähem, kui vanema mudeli 4.2 liitrine V8. Kaks kahevoolulist turbolaadurit asetsevad tsentraalselt silindripesade vahel ning maksimaalne pöördemoment algab varakult asudes laias 1900–5000 1/min vahemikus. Nagu ka piltidel oleval masinal, saab lisavarustusena RS 5 Sportbackile lisada 8-käigulise optimeeritud üleminekukiirustega Tiptronic käigukastiga, mis koostöös pöördemomendimuunduriga, tõstab RS-i tippkiirust 30 km/h võrra. Auto tuleb standardvarustuses sportsummutiga, mis “dynamic” sõidurežiimis on madala sportautole kohase lõrinaga.

ISELOOM VIIMASE DETAILINI

RS 5 Sportback kujundati Audi 90 quattro IMSA GTO ringrajaspordi keredetailide eeskujul: tohutud õhusissevooluavad tüüpilise RS meekärjestruktuuriga, laiem ja madalam üheraamiline esivõre, külgmised õhu sisse- ja väljalaskeavad ning tunnuslikud RS küljed, mis rõhutavad oma jõuliste kumerustega laiu rattakaari. Auto tagaosale on paigaldatud spoileriserv, RS-ile omane hajuti ning ovaalsed summutid. Vastavalt soovile on võimalik katus valmistada süsinikkiust.

DÜNAAMIKA

Juhitavus on täpne ning hästi kontrollitav ka hädapidurduse korral. Audi Drive Selecti kaudu saab valida mitmeid sõidurežiime sportlikust dünaamiliseni. Sportautole kohaselt on tegu jäiga ning eelmise mudeliga võrreldes madaldatumaga vedrustusega. Mõlemad tegurid võimaldavad autol püsida paremini teel vähendades külgmisi ning edasi-tagasi kaldumisi. Lisaks sellele saab juht rakendada oma isiklikke seadistusi, näiteks amortisaatori omadusi saab reguleerida kolmes etapis. Comfort sõidurežiimil on auto vaikne ning luksuslik, suuremaid muhke teel on siiski tunda. 

INTERJÖÖRI SPORTLIKKUS

RS 5 Sportbacki kontrollpaneel on endiselt musta värvi. Interjööris on RS mudeli jõulisele iseloomule vastavalt Fine Nappa nahaga (lisavalikuna meekärjelise kujuga kontrastvärvilised õmblused) kaetud RS sportistmed, mis pakuvad külgtuge ning sobituvad RS Sport kontuuriga nahksel roolil asetuvate käiguhoobadega. RS logo asub istmetel, roolil, ukseraamil, käigukangil ning jalamattidel. Valides RS disainpaketi, on vastavalt soovile võimalik paigaldada efektseid lisasid – näiteks kontrasttoonis punased õmblused roolile, käigukangile ning keskkonsoolile. Lisavalikus olev Audi virtual cockpit toob olulise informatsiooni otse teie vaatevälja, kasutades selgeid, kõrge resolutsiooniga ekraane – kuvades sealhulgas RS-ile omaseid andmeid nagu G-meeter, käigutuli, rehvirõhk või temperatuur. 

Kokkuvõtlikult on tegu superauto näitajatega üllatavalt praktilise autoga, mis tänavatel püüab pigem asjatundjate pilke, aga kõrvalistmel (või tagaistmetel) ei jäta kedagi külmaks.

Kui soovid Audi RS 5 Sportback mudeliga sõitma minna, siis:

Rohkem infot:

Kui soovid Audi RS 5 Sportback mudeliga sõitma minna, siis:

Rohkem infot:

Vaata kõiki postitusi siit.