Vision RS puhul on tegu rallispordist inspireeritud Škoda pistikhübriid-ideeautoga. Selgelt mootorispordile viitav auto annab aimu RS-i sportmudelite uuest disainietapist, tuginedes samal ajal ŠKODA üle 100-aastasele rallispordi traditsioonile. Nimelt võeti tähekombinatsioon RS esimest korda kasutusele 1974. aastal ralliautode 180 RS ja 200 RS puhul. 130 RS-i edu järel sai see tuntuks üle kogu maailma. Alates 2000. aastast on seda kasutatud ŠKODA eri mudeliseeriate sportversioonide identifitseerimiseks.

Škoda Vision RS-i puhul on tegu pistik-hübriidiga. See tähendab, et autol on 1.5 liitrine TSI mootorit (150 hj) ning 75 kw (102 hj) elektrimootor. Koostöös annavad need autole 180 kw (245 hj) suuruse võimsuse ning hoiavad samal ajal süsihappegaasi taset madalal 33g / km juures. Ainuüksi aku pealt suudab auto läbida 70 km. Škoda Vision RS-i pikkus on 4356 mm, laius 1810 mm, kõrgus vaid 1431 mm ja teljevahe 2650 mm. VISION RS on värvitud sinise varjundiga Xirallic crystal sparkle effect värviga, mille orgaanilised osad peegeldavad soojusenergiat vähendades niimoodi auto sisemist temperatuuri. 

Auto sisemise poole pealt hakkavad kohe silma rohked süsinikdetailid, „space frame“ disain, rohked Škoda kristallstruktuurid ning futuristlikud justkui hõljuvad istmed. Škoda Vision RS on loodud keskkonda ning jätkusuutlikust silmas pidades, Auto interjööri puhul on kasutatud Vegan materjale. Kõik süsiniktekstiil elemendid on valmistatud 100% taaskasutatud polüestrist. Istmete alcantaras pole kasutatud ühtegi loomset päritolu koostisosa ning jalamatid on loodud Pinatex tekstiilist. Pinatex tekstiili luuakse ananassipuu lehtede fiibritest.

Auto rooli kuju on RS mudelitele iseloomuliku alt horisontaalse äärega. Keskkonsoolilt leiab tavapärase käingukangihoova asemel edasi-tagasi liikuva lüliti ning parasjagu sisse lülitatud käiku näitab keskkonsooli integreeritud digitaalne ekraan.

Auto valmis 2018. aasta lõpul, aastal millal Tšehhoslovakkia riigi loomisest möödus 100 aastat. Seda tähistavad ka istmete küljeprofiilidele loodud Tšehhi lipud. Auto istmete tagant leiab rallispordist inspireeritud punastest turvavöödest loodud kaarditaskud.

Vision RS sõidukikontseptsiooni oluline osa on aerodünaamika. Esiosa on täiesti eristuv. Tagaosas domineerib difuusor ja aerodünaamiliselt optimeeritud katusespoiler

Auto tagaosast leiab täis-LED-tuled. Auto kogulaiusesse ulatuv punane tagatuli asendab Škoda RS mudelitele iseloomulikku helkurriba.

Škoda tulevast disainikeelt arendab peadisainer Oliver Stefani koos 150 töötajaga 26 riigist. Škoda disaini kodu on 1890. aastal ehitatud villa Česana Mladá Boleslavi piirkonna Jizera jõe kallastel. See on osa tipptasemel ja rangelt valvatud Škoda Auto tehnoloogiakeskusest, mis kolis Česanasse 2008. aastal ja mida moderniseeriti uuesti 2015. aastal. Keskuses kohtuvad idüllilises ümbruses futuristlik tehnoloogia ja traditsioonid, et luua loometööd soodustav väga eriline õhkkond. Kahjuks ei ole võimalik Vision RS mudeliga proovisõidule minna.

Broneeri proovisõit mõne muu mudeliga:

Vaata Škoda laoautode pakkumisi:

Broneeri proovisõit mõne muu mudeliga:

Vaata Škoda laoautode pakkumisi:

Vaata kõiki postitusi siit.