Škoda Octavia – juba tuntud mudel on nüüdsest tänu moodsatele lahendustele veelgi täiuslikum. LED-maatrikstuled, uued ergonoomilised istmed ning lahendused, mis muudavad viisi, kuidas te igapäevaselt autot kasutate. Näiteks on uuel Octavial täiustatud eemaldumisfunktsiooniga võtmeta avamis-/lukustamis- ja käivitamissüsteem KESSY, millega saab esmakordselt uksi lukustada ja avada automaatselt, kui võti taskus autole läheneda või autost eemalduda.
Škoda Octavia spetsifikatsioonid:
Mootor: 1.5 l 110 kw e-tec kerghübriidmootor.
Kiirendus 0 kuni 100 km/h: 8,2 sekundit.
Keskmine kütusekulu (WLTP): 5,1 l/100 km.
Kombineeritud CO₂ emissioon (WLTP): 116 g/km.
Mootorivalik sisaldab endiselt järeleproovitud TDI ja TSI jõuallikaid ning kerghübriidlahendusi. Škoda jätkab uue Octavia puhul tootmist ka RS ja Sportline mudelitel. Octavia Sportline versioonil on 4 mootorivalikut, millest kaks on diiselmootoriga ning teised kaks bensiinimootoriga. RS versioonil on 2.0-liitrine TSI bensiinimootor 195 kW (265 hp) võimsusega, mis teeb sellest kõigi aegade võimsaima Octavia. Kogu mootorivaliku ja tehnilise info leiad Škoda Octavia hinnakirjast: https://www.skoda.ee/hinnakirjad
Samaaegselt säilitab auto oma klassikalise kuju ja legendaarse praktilisuse, mille osaks on ka oma segmendi suurim pakiruum. Taaskord tõestab Octavia, et eksisteerib auto, mis tõepoolest pakub kõike head korraga – suurepärast välimust, tõhusat aerodünaamikat ja rohkelt praktilisust.
Škoda Octavia Crystalliniumi stilis LED-maatriksesituled tagavad suurepärase nähtavuse ning pakuvad nüüdsest tänu 36 LED-segmendile 24 asemel veelgi suuremat täpsust. Värviline kristallmotiividega element rõhutab esitulede teravaid kontuure, lisades seeläbi elegantsi ja välist veetlust. Tipptaseme esituledes kasutatakse valgusdioode kõigi funktsioonide tarvis, kuid need on tavatuledest võimsamad ja sisaldavad lisaks ultramoodsat maatriksfunktsiooni, mis tuvastab valgusallikaid vastutulevatel sõidukitel, piirab täis-LED-esitulede maatriksifunktsioon kaugtulede valgusvihku nende sõidukite või liiklusmärkide ümber reaalajas, lülitades sisse ja välja mõlemas esitules asuvaid üksikuid LED-segmente. Tulemuseks on suuremas ulatuses valgustatud tee auto ees, st parem nähtavus ning suurem turvalisus.
Škoda Octavia LED-tagatuledel on samamoodi kristallimotiividega elemendid ning nendega kaasnevad ka animeeritud suunatuled, mille kooslusena tekib eksimatult äratuntav valgussignatuur. Seda vaatepilti rõhutavad täiendavalt täis-LED-tehnoloogia kasutamine ja dünaamilised suunatuled, mis süttivad järk-järgult pööramise suunas.
Endiselt sama ruumikas ja nüüd veelgi modernsem ja luksuslikum. Esiklaasinäidiku, 10-tollise digitaalse näidikuploki ja 13-tollise Škoda teabe- ja meelelahutussüsteemiga hoiab uus Octavia Sind toimuvaga kursis, järjestades kogu info tähtsuse alusel. Jätkusuutlikud uued materjalid kiikavad tulevikku, kuid vastavad Škoda parimatele traditsioonidele.
Ergonoomilised istmed loodi Sinu selja heaolu silmas pidades. Need pakuvad neljasuunalist nimmetuge ning mitmesuguseid massaažifunktsioone ja on mugavad isegi pikimatel sõitudel. Istmed on heaks kiidetud Saksamaa seljatervishoiu seltsi AGR poolt ning nende soojendus ja ventilatsioon suurendab mugavust veelgi. Seadista oma auto interjööri stiil vastavaks oma hetketujuga. Meeleoluvalgustuse värvi armatuurlaual ja esiustel saab vabalt valida paljude võimalike seast, muutes seeläbi hetkega kogu autos tuntavat atmosfääri.
Isegi tänases digitaalses maailma on ikkagi palju füüsilisi esemeid, mida meil on tarvis autosse kaasa võtta. Nutitelefonid, mis vajavad laadimist. Kindad, prillid ja kotid, mis vajavad panipaika. Midagi ampsata ja midagi juua. Uues Octavias on kõik vajalik käeulatuses. Lae alla MyŠkoda rakendus ja saad püsiva ligipääsu kõigile vajalikele teenustele, olgu tegemist sõiduandmetega, sõiduulatusega, uste lukustamise või avamisega või kogunisti parkimiskoha leidmisega.
Škoda Octavia uuendatud mudelit toodetakse hetkel Škoda põhitehases Mladá Boleslavis. Aasta lõpupoole laieneb Octavia tootmine ka Kvasiny tehasesse.
Škoda Octavia Travel Assist komplekt:
ADAPTIIVNE/ENNUSTAV KIIRUSHOIDIK - Prognoosiv kiirushoidik laiendab adaptiivse kiirushoidiku funktsioone. Lisaks eesliikujate jälgimisele tuvastab see veel teeäärseid liiklusmärke ja võtab arvesse navigatsioonisüsteemi salvestatud kiirusepiiranguid. Tänu sellele saab sõidukiirust aegsasti muuta, näiteks kurvile, ringristmikule või mahasõidule lähenemisel või kiirusepiirangu tsoonis.
LIIKLUSMÄRGITUVASTUS - Kujutiste töötlemise moodul otsib kaamerapildilt liiklusmärke ning kõrvutab tulemusi navigatsioonisüsteemi andmetega. Süsteem tuvastab kiirusepiiranguid, möödasõidukeelde, sissesõidukeelde ühesuunalistel tänavatel ja asjakohaseid lisatahvleid, samuti vastava piirangu lõppu tähistavaid märke ning kuvab neid sulle
ADAPTIIVNE SÕIDURAJAHOIDIK - See funktsioon saab aru, kui Sa hakkad kogemata oma sõidurajalt välja kalduma. Koostöös kaameraga tuvastab sõidurajal püsimise abisüsteem sõidutee pikimärgistust, sealhulgas kollaseid jooni teetööde piirkonnas, koonuseid ning teisi teeserva või sõiduraja tähistusi. Täiustatud adaptiivne variant tähendab, et süsteem püüab sõidukit hoida sõiduraja keskel ja auto ei vingerda.
HÄDAOLUKORRA ABISÜSTEEM - vähendab avariiohtu juhi terviserikke korral. Kui auto tuvastab, et juhi käed pole roolil isegi pärast hoiatussüsteemi, lülitub abisüsteem sisse ning aeglustab autot kuni peatumiseni, hoides autot samal ajal sõidurajal ning lülitades sisse ohutuled.
UMMIKUASSISTENT - ummikuassistent muudab liiklusummiku läbimise lihtsamaks. liiklusummiku läbimise lihtsamaks kopeerides selleks ümbritsevate sõidukite liikumist liiklusummikus.
Škoda Octavia Safety Assists:
AVARIIENNETUSEGA RADARISÜSTEEM - Radarisüsteem on kokkupõrkehoiatusega turvasüsteem. Vältimatu kokkupõrke eel rakendab see pidurid, et vähendada kokkupõrke tagajärgi. Ühtlasi sooritab see hädapidurduse, kui jalakäija või jalgrattur üritab auto eest läbi lipsata.
ÜMBERREASTUMISE ABISÜSTEEM - Tänu sõiduki tagaosas asuvale kahele radariseadmele tuvastab ümberreastumise abisüsteem tagant lähenevaid ja juhi vaatevälja pimealasse jäävaid sõidukeid. Juhti teavitatakse ohust küljepeeglite sees asuvate LED-märgutuledega. Ümberreastumise abisüsteem suudab sõidukeid tuvastada kuni 70 meetri kauguselt ning juhti kiirteel ohtlike olukordade eest aegsasti hoiatada.
MITMIKAVARII AUTOMAATPIDURDUS - Kui Octavia on osalenud avariis ja selle turvapadjad aktiveeruvad, siis võib auto pärast kokkupõrget endiselt liikuda ja põhjustada teisegi avarii. Selle vältimiseks on autol mitmikavarii automaatpidurdus, mis peatab sõiduki seismajäämiseni, et ennetada ahelavariid.
EESISTUJATE KAITSESÜSTEEM - Süsteem eelpingutab esiistmete turvavööd vältimatu kokkupõrke eel või ebastabiilses sõidusituatsioonis, kui ESC rakendub ning sulgeb küljeaknad peaaegu täielikult, et vältida võõrobjektide sattumist autosse. Süsteem töötab esimeste ja tagumiste radarite abil.
Škoda Octavia on suurepärane valik! Tegu ei ole Škoda populaarseima mudeliga ilma põhjuseta, vaid mudel pakub väärtust, mida iga autoostja ihkab.
Kui soovid Octavia mudelit proovile panna:
Vaata Škoda laoautode pakkumisi:
Kui soovid Octavia mudeliga sõitma minna:
Vaata Škoda laoautode pakkumisi:
Vaata kõiki postitusi siit.