Uuendatud disainiga LED-esituled annavad värskele Škoda Fabiale keskendunud ilme. Koos iseloomuliku esivõre ja leidliku kuju saanud mootorikattega, ühendab Fabia nii edukalt viimistletud elegantsi ja kütkestava dünaamika. Radiaatorivõre taga asuvad suletavad õhuklapid aitavad saavutada klassi parimat õhutakistustegurit (alates 0,28), mis võimaldab ökonoomsemat sõitu. Koostöös lisavarustusena saadaval 50 liitrit mahutava kütusepaagiga (tavamaht 40 liitrit), suurendavad need uue Fabia maksimaalse läbisõidu ühe tankimisega pea 1000 kilomeetrini.

Škoda Fabia spetsifikatsioonid: 
Mootor: 1.0 TSI (81 kW).
0-100 km/h: 9.2 s. 
Kombineeritud kütusekulu (WLTP): 5.5 l/100 km.
CO₂ emissioon (WLTP): 125 g/km.

Pildil oleva Škoda Fabia kapoti alt leiab 1,0-liitrine 81 kW TSI bensiinimootori. Kuna tegu on kompaktse ning kerge autoga, ei tulnud sõidu ajal kordagi võimsusest puudu. Uuendatud mudeli pikem teljevahe muudab Škoda Fabia maanteel stabiilseks ning sõidu sujuvaks. Lisavarustusena on võimalik Fabia komplekteerida 15 mm madalama sportvedrustusega. Suurim ning võimsaim mootor Fabia valikus on 1,5-liitrine TSI mootor, millel on 110 kW ning 150 hj. Vaata kõiki mootorivalikuid Škoda Fabia hinnakirjast: https://www.skoda.ee/hinnakirjad

Täiesti uue Fabia dünaamilist väljanägemist rõhutavad tagaosa suunas tõusev aknajoon ja langev katusejoon. Vööjoon ulatub üle kogu autokülje, esituledest tagatuledeni ning on Škoda iseloomulik kujunduselement. Need ajatud detailid kinnitavad, et ilu peitub lihtsuses. Tagaosas on domineerivateks elementideks kiilukujulised tagatuled, mille välimine osa ulatub kere külgedele, ning suurte tähtedega kiri „Škoda“.

Täiesti uus Fabia tarnitakse põhivarustuses LED-esituledega, kus valgusdioodid täidavad kõiki funktsoone. LED-valgustite paljude plusside hulka kuuluvad nende pikem tööiga ja väiksem võimsustarve. Tipptasemel täis-LED-esituledes kasutatakse samuti valgusdioode kõigi funktsioonide tarvis, kuid standardsete tuledega võrreldes on need võimsamad ning need tulevad koos täiendavate külgtulede ja staatiliste kurvituledega. Tuledel on automaatne valgustuse abisüsteem, mis tahavaatepeegli jala sisse paigaldatud kaamera abil tuvastab süsteem teisi valgusallikaid ning lülitab sõltuvalt liiklusoludest kaugtulesid automaatselt sisse ja välja.

Põhivarustusse kuuluvad ka uued kristallimotiividega disainiga tagatuled, kus tagurdus- ja udutuledes kasutatakse samuti LED-tehnikat. Lisavarustusena pakutakse Fabiale täis-LED-tagatulesid, mis tähendab, et kõik auto tagaosas asuvad tuled põlevad LED tehnoloogiaga. Täiesti uus Škoda Fabia kuulub oma praktilisuse ja leidlikkuse poolest endiselt tippklassi. Nimelt kasvas pakiruum 380 liitrini, mis teeb rivaalidele pika puuga ära. Tagaistmete seljatugesid alla klappides saad pakiruumi suurendada koguni 1190 liitrini. Pakiruumi kasutamisel abistavad veel selle korrapärane kuju ja arvukad Simply Clever lahendused, mis hoiavad veetavaid esemeid turvaliselt paigal.

Škoda Fabia Easy Parking komplekt:
PARKIMISABISÜSTEEM - Parkimisabisüsteem juhib sõiduki poolautomaatselt sõidusuunaga risti asuvale parkimiskohale ja paralleelselt sõidusuunaga olevale parkimiskohale või sealt välja. Parkimisabisüsteem aitab Sind rooli optimaalse pööramisega, et mahtuda joonte vahele, Sina pead vaid kiirendama ja pidurdama.
PARKIMISANDURID NING MANÖÖVERDUSABI SÜSTEEM - Süsteem hoiatab takistusega kokkupõrkamise ohu eest parkimismanöövrite ajal, kasutades anduritelt tulevaid signaale, sõiduandmeid ja roolimisnurka. Täiesti uuel Fabial on olemas manööverdusabisüsteem, et vältida olukordi, kus Sa jääd pidurdusega hiljaks vaatamata hoiatusmärguandele – see süsteem peatab kokkupõrke vältimiseks auto ise.
TAGANT LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUS - Parkimiskohalt välja tagurdamise ajal tuvastab süsteem külgedelt lähenevad sõidukid. Helisignaal hoiatab kokkupõrkeohu eest. „Ohtlikku“ poolt kuvatakse teabe- ja meelelahutuskeskuse ekraanil esmalt kollasena ja siis punasena. Vajadusel rakendab süsteem automaatselt pidureid.

Läbimõeldud viimaste pisiasjadeni ja avar igas mõttes – Fabia siseruum. Sind ootavad ees avar ja hästikorraldatud interjöör, kvaliteetsed materjalid ning leidlikud lahendused. Pilku püüab esmalt elegantne kahe kodaraga (valikus ka kolmega) rool, uus digitaalne näidikupaneel ja kuni 9,2-tollise ekraaniga multimeediasüsteem. Tähelepanu väärivad ka sellised detailid nagu seesmiste uksekäepidemete ja armatuurlaua kuju. Viimane ulatub visuaalselt üle kogu interjööri laiuse ja selle otsad suubuvad ümmargustesse tuulutusavadesse. Olgu teid neli või viis, muretseda pole tarvis, sest Fabia välimiste istmete läbimõeldud kuju tagab mugavama reisimise tagaistujatele. Lapseistmete paigaldamiseks mõeldud ISOFIX- ja TopTether-kinnitused paigaldatakse tagumistele välimistele istmetele põhivarustusena. Soovi korral saab need tellida ka eesmise kaasreisija istmele.

Kahetsooniline kliimaseade Climatronic on uue Fabia varustuses esimest korda. Süsteem laseb Sul nautida autos automaatselt stabiilsena hoitavat temperatuuri, lisaks saavad juht ja eesmine kaasreisija seadistada endale sobiva temperatuuri teineteisest sõltumata. Niiskuseandur takistab udu tekkimist esiklaasile ning muudab sisekliima meeldivamaks. Uuendatud põhivarustusse kuulub kaks moodsat taustavalgustusega USB-C liidest andmeside ja laadimise tarvis. Neile saab soovi korral lisada kolm täiendavat USB-C liidest – ühe sisepeegli juurde kaamera laadimiseks ning kaks tagaistujate tarvis nende nutiseadmete laadimiseks.

Fabia on ka nutikas. Tippvarustuse digitaalne näidikuplokk saab 10,25-tollise TFT-ekraani, kus saab valida viie kuvaprofiili vahel ning näha ka navigatsioonikaarte. Oma Fabia saad varustada multimeediasüsteemiga, millel on armatuurlaua keskel kuni 9,2-tolline ekraan, meeleoluvalgustus ja täiustatud helisüsteem. Täiesti uue Fabia moodsad ühenduvusvõimalused teevad auto argikasutamise lihtsamaks ja annavad Sulle igakülgset tuge, jõudmaks sihtkohta õigel ajal ja mugavalt. Lisavarustusena saad oma telefoni laadida juhtmevabalt, et see ei saaks autosõidu ajal kunagi tühjaks. Škoda Connecti online-teenused abistavaid online-navigatsiooni ja infoteenustega, sealhulgas reaalajas liiklusinfo kuvamise, ning võimalusega hallata auto teatud funktsioone MyŠkoda nutitelefonirakendusega. SmartLink loob ühenduse (lisavarustusena juhtmevabalt) Sinu nutitelefoni ning autosse sisseehitatud teabe- ja meelelahutussüsteemi vahel Apple CarPlay, Android Auto või MirrorLinki kaudu. Mängi muusikat, halda oma tekstisõnumeid ja telefonikõnesid või kuula lemmik-taskuhäälingut lihtsalt ning mugavalt. 

Sõidu ajal hoolitsevad Sinu eest kõige moodsamad mugavus- ja turvaseadmed. Võid loota modernsele ja turvalisele konstruktsioonile, kuni üheksale turvapadjale ning juhiabi- ja parkimisabisüsteemidele. Škoda Fabia mudeli turvalisust hinnati EURO NCAPi kõrgeima hindega – 5 tärni.

Škoda Fabia Travel Assist komplekt:

ADAPTIIVNE KIIRUSHOIDIK - hoiab etteantud kiirusel turvalist pikivahet eesliikuva sõidukiga, kasutades vajadusel mootorit ja pidureid automaatseks kiirendamiseks ja aeglustamiseks. Süsteem ühendab kiirushoidiku pikivahet jälgiva radaripõhise seadmega ja toimib kiiruseni kuni 210 km/h.
LIIKLUSMÄRKIDE TUVASTAMISE SÜSTEEM - Kujutiste töötlemise moodul otsib kaamerapildilt liiklusmärke ning kõrvutab tulemusi navigatsioonisüsteemi andmetega. Süsteem tuvastab kiirusepiiranguid ja möödasõidukeelde koos lisatahvlitega, samuti vastava piirangu lõppu tähistavaid märke ning kuvab neid juhile.
ADAPTIIVNE SÕIDURAJAL PÜSIMISE ABISÜSTEEM - See funktsioon saab aru, kui Sa hakkad kogemata oma sõidurajalt välja kalduma. Täiustatud adaptiivne variant tähendab, et süsteem püüab sõidukit hoida sõiduraja keskel ja auto ei vingerda. Koostöös kaameraga tuvastab adaptiivne sõidurajal püsimise abisüsteem sõidutee pikimärgistust, sealhulgas kollaseid jooni teetööde piirkonnas, koonuseid ning teisi teeserva või sõiduraja tähistusi.

Škoda Fabia turvalistust parandavad abisüsteemid:

ESIRADAR KOOS JALAKÄIJATUVASTUSEGA - Esiradari süsteem hoiatab kokkupõrkeohu eest. Vältimatu kokkupõrke korral rakendab süsteem pidureid tagajärgede leevendamiseks. Samuti teeb süsteem hädapidurduse, kui jalakäija tee auto liikumisega ohtlikult ristub.
ÜMBERREASTUMISE ABISÜSTEEM - Tänu sõiduki tagaosas asuvale kahele radariseadmele tuvastab ümberreastumise abisüsteem tagant lähenevaid ja juhi vaatevälja pimealasse jäävaid sõidukeid. Juhti teavitatakse ohust küljepeeglite sees asuvate LED-märgutuledega. Ümberreastumise abisüsteem suudab sõidukeid tuvastada kuni 70 meetri kauguselt ning juhti kiirteel ohtlike olukordade eest aegsasti hoiatada.

Uuendatud Škoda Fabia puhul on tegu linnaautoga, mis sõidustabiilsuselt ja ruumikuselt vastab astme võrra kõrgema klassi sõidukitele, seejuures säilitades aga väikeauto head omadused: kompaktsuse, madalama hinna ning kütusekulu. Tule proovi ise järgi!

Kui soovid Fabia mudeliga sõitma minna:

Vaata Škoda laoautode pakkumisi:

Kui soovid Fabia mudeliga sõitma minna:

Vaata Škoda laoautode pakkumisi:

Vaata kõiki postitusi siit.